Follow
Ja varför inte?


Ibland inser jag hur jag faktiskt saknar att skriva, är en riktigt skrivnörd och gillar att skriva av mig mina tankar. Men så är jag också lite av en periodare, (inte med sprit då dock) Utan med lite av allt möjligt, mitt fotande, mitt skrivande, mitt ritande och pysslande och förr även mitt sjungande. Har en kreativ ådra i mig som jag på olika sätt försöker att uttrycka mig på, ibland hellre än bra, men det är ju inte det viktigaste. Det sista har det dock varit fotandet som varit helt i fokus, och det är väl det som jag ändå fastnat i.

Men att få skriva, att få sitta och klura ut dikter, att bara få skriva av sig lite allt möjligt är något jag har saknat, Har haft stora funderingar på om jag skulle lägger ner denna blogg, eller inte, men har faktiskt kommit fram till att nej jag VILL ha möjligheten att skriva och även om jag inte precis dagligen kommer att lägga ut och uppdatera så kommer jag att försöka att ta tag i mitt skrivande igen. Just därför att jag saknat det, bloggformen är något som passar mig, och blir någon glad av det jag skriver så varför inte.

Så här sitter jag, nu framför tangentbordet,  jag borde förresten köpa ett nytt, och försöker klura ut vad sjutton jag ska skriva om, men bäst man sitter där och klurar och låter fingrarna röra sig som allt eftersom hjärnan klurar så är man klar, och texter har man framför sig, ofta behöver jag inte mer än rätta de där röda strecken som kommer sig av att jag skriver fortare än vad jag hinner med och fingrarna hamnar snett på tangenterna. och såklart läser jag texten innan, men sen efter det är den klar att läsas för alla som så önskar.

Välkommen tillbaka. Ing-Marie