Follow
Säng inlägg
Nej inte någon ny typ av inlägg som man har i skorna. Ligger i sängen och ska strax släcka lampan. Ny iPhone fixad, helt mysterium att få med sig allt från den gamla men rätt bekvämt när man väl fattar hur det fungerar. (Ops där höll automat orden på att ställa till det i sista stund skrev få med sig brösten) ibland undrar man hur den är funtad egentligen.  

Gekås idag, och LAGOM med folk för en gångs skull, på tal om Gekås, för mig som är uppvuxen i Ullared (eller ja iallafall i samhället strax intill känns det urkonstigt att folk åker och handlar PÅ Ullared för mig är Ullared ett samhälle inte en affär. Är ungefär samma som att säga jag ska handla på Borås. Men skit i det. Klockan tickar och jag ska släcka lampan. Imorgon blir det återigen mys med världens bästa Thea. 

Sov gott igelkott 
#1 - Per-Anders

Själv handlar jag i Birsta, strax norr om Sundsvall. Det mesta jag behöver finns där.

Svar: Jo förstår det, men lustigt är när jag var där var det en familj som i mina öron pratade bred norrländska. Iallafall hade de nog åkt en bit
Ing-Marie