Follow
Fototriss; Smultronställe
Nu är det fem-årsjubileum för fototriss. Och denna gång är det tävling och du kan vinna resor för 5000 kronor hos Ving och vann jag skulle det nog bli en weekendresa till Prag. Där har jag aldrig varit så något smultronställe är ju lite svårt att kalla Prag för.

Ett annat ställe jag däremot varit dessto fler gånger är en liten, liten camping på Västkusten ett stenkast från havet. Så liten att den knappt med på kartan, Där har vi vår husvagn hela sommaren. Så fort vädret tillåter, och även när det inte tillåter åker jag dit. Ibland ensam, ibland med mina barn, ibland bara jag och maken, ibland är vi där allihop. I år åkte jag dit redan den 3 januari första gången, för att få se mitt hav vid en annan årstid än sommar. Såklart inte för att bo i husvagn men för att känna stormen, Det blev en blåsig fototstund och med luva långt över öronen höll jag på tills det började mörkna och det blev för mörkt att fota mer.  



Samma plats kan också se ut som nedan. Det är varmt och skönt havet är stilla, det är mitt i juli och solen går ned bakom horisonten och en båt strävar mot den lilla hamnen. När man sitter där och njuter, inser man att det är gott att leva.  



Till sist havet det underbara, västkusten, bästkusten, strax norr om Varberg ligger denna lilla oas. Ingen affär, ingen stress, ett sista dopp i sommarens sista minut och tro det eller ej, men maken vågade sig i vattnet i lördag (7/9-13) då bilden är tagen. Vid stranden fanns vi, jag och min man, solen, havet och lusten att leva. 

 
 
 
  
#1 - Pysselfarmor

Underbart att tillbringa olika årstider i sitt smultronställe!

Svar: Visst är det
Ing-Marie

#2 - Hildan foto

Fina bilder!!

Svar: Tack.
Ing-Marie

#3 - Jah Hollis

Det ser ut att vara ett fint smultronställe.

Svar: Jo det är det oxå, tack för din kommentar..
Ing-Marie

#4 - Axart

fina ställen alla tre, mäktigast är mittersta bilden!
AX

Svar: Jo den är fin hade lite tur med båten som kom förbi exakt i rätt ögonblick.
Ing-Marie

#5 - Anneli - A'la Foto

Underbara bilder och så skönt det ser ut att bada!!

Svar: Tack roligt att du gillade bilderna?
Ing-Marie

#6 - Elisabeth

Vilka underbara bilder! =)

Svar: Tack vad du är gullig!
Ing-Marie

#7 - Karoleen

Första bilden blir min favorit, jättefin! Dimman är underbart vacker!

Ska bli riktigt svårt att välja ut finalister men också väldigt roligt. Vi håller tummarna =) Lycka till!

Svar: Tack visst är det spännande
Ing-Marie