Follow
Fototriss: Så här ser det ut där jag är
Denna veckan på fototriss är det det återkommande temat: Så här ser det ut där jag är. Mina bilder är från veckan och ja så här ser det ut i Mark. Först kommunhuset i Kinna, och här bor alltså jag, Kinna, Mark, Sverige, Europa, allt i en bild. 



Kinna kyrka, vacker i höstlig skrud runt sig.  



Till sist den vackra allén upp till Seatons kulle i folkmun, eller som det heter Hyltenäs kulle. Underbara höstfärger. Och en Allé är ju ändå alltid en allé. I höstskrud helt makalös. 



Så här ser det alltså ut i MARK. Vill ni se fler orter i höskrud kolla in HÄR för fler bilder. 
 
#1 - Inger Rozén

Hej!
Ny bakgrund?
Inger

Svar: Nja inte så ny haft den ett tag. Brukar byta alltemellanåt tycker det är kul att pyssla medluten.
Ing-Marie

#2 - Mina burkar

Den sista bilden är så inbjudande! Jag vill promenera där och känna höstens dofter, se höstens färger och känna höstens vindar...

Svar: Jo där är helt otroligt vackert.
Ing-Marie

#3 - jeanette

Den tredje bilden är helt bedårande.

#4 - jeanette

Den tredje bilden är helt bedårande.

Svar: Tack roligt att du tyckte om den.
Ing-Marie

#5 - Connie Tornevall

Härlig vacker triss! Verkligen en fröjd för ögat, kyrkan blir min favorit!

Svar: Tack för din kommentar
Ing-Marie

#6 - Me and my dark secrets

Tredje bilden får bli min favorit.

Svar: Tack roligt att du gillade min allébild.
Ing-Marie

#7 - Marit Johansson

Så vacker kyrka och allé, ser ut som en grönskande tunnel :)

Svar: Tack för din fina kommentar.
Ing-Marie

#8 - Maria

Underbar och härlig triss!
Den vackra allén blir min favorit.
Ha de gott!

Svar: Tack roligt att höra.
Ing-Marie

#9 - Lena och Tommy

Vackra bilder! Vi har alldeles glömt av Fototrissen idag. Får fixa det i morgon!

Svar: Så kan det vara inte alltid lätt att ha koll på allt. Men tack för din kommentar.
Ing-Marie

#10 - Freja

Den sista bilden är helt fantastisk, som från en saga!

Svar: Tack snälla för din fina kommentar.
Ing-Marie

#11 - Lena

härlig allé

Svar: Tack för din kommentar
Ing-Marie

#12 - Jah Hollis

Det var snygga bilder till veckans trisstema och speciellt den nedersta.

Svar: Tack
Ing-Marie

#13 - Monica (gocka)

Håller verkligen med, en allé är alltid en allé! Superfint! Bra triss!

Svar: Tack
Ing-Marie