Follow
Sorry


Ja vill bara påpeka angående mitt förra inlägg, att jag inte på något sätt varken hatar min man, mina ungar när dom inte städar, inte heller hatar jag mina arbetskamrater eller min chef. Däremot älskar jag inte att gå upp på morgonen, jag älskar inte förändringar jag inte kan rå över, men försöker leva med det och göra det till något positivt, inte heller älskar jag novembermörkret, fast gör mitt bästa att försöka varje dag.  

Det jag ville beskriva var att hat äter upp en och det är en desstruktiv känsla som vi alla behöver göra något åt, och därav mitt slutcitat: "För om man anammar hatet och gör det till positiva tankar istället så lever man längre och mår bättre, Ska nog tänka på det i dag. Älska, älska, älska. Och utan novembermörker ingen vår. Så våga älska november och måndagar. Lovar att försöka....."

Tog någon illa vid sig ber jag uppriktigt om ursäkt, för hata hatet, och älska istället. Detta var min mening med mitt förra inlägg.  
 
#1 - Art By Tina - Konst & Fashion

Hat är ett så starkt ord, det bör nog undvikas både i tal och skrift. Men man får ju också ta det med en nypa salt.

Svar: jo det är ju det, fast samtidigt så tyckte jag texten kändes självklar men var och en har ju sin tolkning det är uppenbart.
Ing-Marie