Follow
Så kom den då äntligen!
Våren den underbara efterlängtade kom i helgen helt underbart. Plöstiligt så ser man bara hur snön den bara försvinner efter varje gång man kikar ut ur fönstet.

Gick ut med min kamera och testade mitt nya macro. SVÅRT, inser att man behöver stativ men då jag nu denna gång inte hade stativet med mig så var känslan lite som att skjuta med luftgevär om nu någon testat det. (jag har) man behöver hålla händerna stilla, hålla andan och skjuta exakt när siktet är på den röda pricken. OCH HADE NU ALLT VARIT SÅ ENKELT, ja då skulle ju alla kunna vara med i OS och kämpa med Ragnar Skanåker.

Så efter många misslyckade suddiga bilder kom så denna lilla snödroppe, inte helt perfekt men ett litet steg på vägen, och får nog släpa med mig stativet ut nästa gång, eller ett liggunderlag så man kan ligga ner och ta kort, för det är blött i backen. VÅR är det i vilket fall, GÖTT