Follow
Så är det snart sommar
Det sista har jag fotat MASSOR av makro, blommor för hela slanten, (om nu skulle ha missat det) Nästan varje dag har jag legat ute och fotograferat blommor, det är så kul och det blir så fint.

Nästa vecka är min sista jobb-vecka sen är det dags för semester. OCH har en fundering, hur i hela friden mina minneskort kommer att klara Stavder. Varje gång jag varit ute har jag nästan fyllt minneskortet och igår fick jag tillochmed byta. Får nog ransonera till mindre antal bilder vid kusten.

MEN jag längtar dit, till min lilla husvagn, läsning, bad och semester. Hoppas bara solen är med oss. Men vid havet blir det nog mer vattenfoto än blomfoto, men vi får se vad lusten ger. Här är lite blommor till er.......









Ja ni ser själva, det får nog bli hav och strand som omväxling. Ha en skön midsommar gott folk.