Follow
Vad ligger dig varmt om hjärtat
I fototriss denna vecka är det tävling. Du kan vinna en värdecheck på resor hos VING till frankrike eller välj något annat av deras många resmål.  http://ving.se/frankrike Temat för denna tävling är: Något som ligger dig varmt om hjärtat. Och det som utan tvekan ligger mig absolut varmast om mitt hjärta just nu är någon som finns HÄR INNE: 



Att återigen få handla små, små söta sockar.



Jo det är helt sant ett litet, litet knyte och JAG SKA BLI MORMOR, vårt första lilla barnbarn, och jag längtar mycket. 



<3 <3 <3 
#1 - Evalena

Vilka fina bilder:)

Svar: tack Eva-Lena
Ing-Marie

#2 - Lena och Tommy

Underbara bilder på något att längta efter. Att få barnbarn är verkligen underbart!

Svar: tack det är vårt första så jag ser verkligen fram emot detta
Ing-Marie

#3 - Tantkalle

Grattis! Att få barnbarn är MAGISKT UNDERBART!!! Själv har jag hunnit få fyra barnbarn och väntar mitt femte i augusti <3

Svar: tack, detta är mitt första barnbarn så det är extra pirrigt
Ing-Marie

#4 - Jah Hollis

Grattis. Det förstår jag, att det ligger dig varmt om hjärtat. Fin triss.

Svar: tack blev nöjd själv
Ing-Marie

#5 - Monica o Jacob

Vilken ljuvlig liten triss, förstår att det ska bli roligt att bli mormor, GRATTIS

Svar: tack det ska det
Ing-Marie

#6 - Carita Liljendahl

Ett så vackert och känsligt fotograferat triss! Svartvitt är alltid fint och jag förstår att det som finns där inne är mycket nära ditt hjärta!

Svar: jo visst är det så
Ing-Marie

#7 - imsy

Närmare hjärtat kan det knappast bli! Grattis till lilla barbarnet!

Svar: tack, nej kände att det var självklart hur jag skulle tolka min triss denna gång
Ing-Marie

#8 - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Fina bilder och vad härligt med livets efterrätt. Det får jag förhoppningsvis med uppleva en dag.

Svar: tack, får du alldeles säker,
Ing-Marie

#9 - Nett

Så mysigt :)
Trevlig helg på dig!

#10 - Annie

Åh, grattis!!!