Follow
Fototriss: Par
Så är det åter dags för fototriss, denna veckan är det tävling och du kan vinna från COOLSTUFF till exempel något sött till Alla hjärtans dag. Temat för veckan är PAR. Paren på bilderna är personer som står mig nära. Till exempel mina söta vackra systerdöttar. 



Eller dessa stiliga bröder, mina söner. 



Eller den som ska ha detta paret strumpor. Mitt lilla barnbarn. 




#1 - Elisabeth

Fin triss med sommarkänslor! =)

Svar: visst är det. LÄNGTAR
Ing-Marie

#2 - Mias Mix

Kärleksfull triss med dina kära!

Svar: tack
Ing-Marie

#3 - Per-Anders

Fina bilder. Längtar till sommaren när jag ser dem.

Svar: JAG MED
Ing-Marie

#4 - Axart

Härligt trissat, gillar mittenbilden mest.

AX

Svar: jo den är skön man ser verkligen hur killarna gillar varandra
Ing-Marie

#5 - Jah Hollis

Det var en fin och personlig partriss du visar oss.

Svar: tack för din kommentar
Ing-Marie