Follow
Jaha då var det dags


Att börja jobba snart, inget annat vad trodde ni? Var på jobbet en sväng idag, och kändes helt ok att åka den gamla vanliga vägen igen. Inget konstigt alls, väl där hälsade alla, kul, kram, kram, hur mår du? När kommer du? Ni vet sånt man frågar till en person som varit borta i evigheter. Kändes ok att svara, jodå osv, osv.......prat, prat och prat, prat.........

Det allra roligaste var nog ändå barnen, en del tittade på mig som jag klivit upp ur graven och kom från de döda. Andra sprang fram tog mig i handen som jag aldig varit borta, och vips var jag där. En kort kort stund var det som jag aldrig varit borta. Men på väg och hemma kom huvudvärken.- En flashback....jahaja, 7,5 timme blir nog bra att börja med. 

För övrigt längtar jag efter GRÖNT ute då ska jag ligga raklång och fota MASSOR med mitt nya MACRO.....jipppi, och kanske blir det en hel del bilder på en liten människa vars namn vi ännu inte känner. Ovan en tulpan inget konstigt. Nu har jag även börjat pilla med bilder i efterhand (Lightroom), och även det är faktiskt kul. Man ser hur man kan förbättra och förstöra en bild.