Follow
Testar att tävla


Japp fotografering och skrivande har ju som ni som läser min blogg blivit en stor del av min vardag, som hobby då. Och jag vet att jag har varit urdålig på att uppdatera här men ibland känner man liksom inte för bloggande och så har det varit. Jag har haft många tankar om just bloggande, och funderat på att starta en ny blogg, men denna funkar ju så varför byta, att kombinera två hobbys så här just skriveri och fotografi då är ju en blogg skitbra. MEN att väl sätta sig ta sig i kragen att skriva har varit jättesvårt den sista tiden och det är ju det att det ska vara roligt och inte kännas som ett tvång och det är väl där som skon klämmer, men nog med skitprat om det.

Jag ska tävla gulp, har ju som sagt gått med i Kinna fotoklubb och med en fotoklubb kan man delta i en massa olka tävlingar. Problemet med fotograering är väl att som nybörjare har du ingen koll på om dina bilder är bra eller inte. Visst du lägger upp dom här, på facebook osv MEN de enda kommentarer du får är "fin bild" på sin höjd, och det är väl så det ska vara. MEN jag vill veta mer, så sagt och gjort har skrivit ut två bilder och tänker delta med dom och hoppas få bra, och gulp dålig kritik på dom, den ena bilden är denna. OCH vet inte om jag gör något typ jättemisstag nu genom att visa den här, men det är ju MIN bild och så får det bli. Frågan är nu, VAD tycker just DU om denna bilden?