Follow
Fototriss: Mönster
Det är tävling i veckans fototriss, och fina vinster kan du vinna från Photowall på Photowall kan du beställa allt från tapeter och tavlor från dina egan kort eller om du hellre vill välja färdiga från andra duktiga fotografer. Veckan tema är MÖNSTER och fick fundera en bra stund inna jag kom på min vinkling av temat. I mitt kära äppleträd växer numera massor av vackra äpplen och mönster som skapas i dessa äpplen är mycket vackra i både mönster och färg:



Äpplen du kan skala dela och lägga olika mönster i en vacker form, efter tycke och smak. Strö över lite socker blandat med kanel.



Gör en smuldeg efter valfritt recept, in i ugn ca: 20-25 minuter i 225 grader lägg upp varm på en tallrik och klicka på en kula glass:



Glassen smälter på den varma pajen och allt bildar vackra och mycket goda mönster.
#1 - mammakero

Vilken god triss du bjuder på! Mycket smarrigt ser den sista bilden ut, så det får bli min favorit hos dej!
Fin triss!

#2 - Nett

Fruktmönster :) Och himla gott med :)

#3 - Maj

Fina foto och bra tolkning av temat. //M

#4 - Åke

Precis vad jag sitter och längtar efter när jag ser mina äppelträd genom fönstret. Smarrig tiss :)

#5 - photoartbyanna

Fiffig vinkling - gillar trissar som både hänger ihop och utvecklas! :)

#6 - Bringebruden

Vilken härlig triss! Den sista bilden får det att vattnas i munnen på mig :)