Follow
Fototriss: Blad
Söndag och återigen nytt tema i Fototriss temat för veckan är BLAD. Och blad fotade jag igår när vi hämtade hem vår husvagn från kusten, inga höst färgade blad så långt ögat når men blad är ju vackra även utan höst färger. Blad kan ju också vara många andra saker, som blomblad, bokblad osv MEN i  min triss är det GRÖNA NYPON blad som gäller. Mitt eget blad tema blir NYPON här som vi ser dom mest, goda röda nypon.




En närstudie där vi ser både de vackra rosa blombladen, gröna blad och såklart ett rött härligt nypon:



Sedan en liten mer överblick på buskagen det växer MYCKET nypon vid Stavder. Här fotad i mot solen.




#1 - Monica o Jacob

Fin nypontriss, höstfärgerna lyser med sin frånvaro här också.

#2 - Maria

Fin och härlig triss!

#3 - Lisbeth

Fnissar lite när jag ser bilderna. Fick en känsla av att det kliar på mig för du kommer väl ihåg klipulvret? Härliga bilder
Kram

#4 - Nett

Mycket nypon var det där.. Och gott är det :)

#5 - et lite ØYEBLIKK

Fin triss, og jeg likte spesielt godt midtbildet ditt!
Flott fokus og komposisjon!
:)

#6 - Åke

Mycket vackra rosor på nyponen, och de doftar så underbart. Fint trissat :)