Follow
Jävla skit
 
Jag har fastnat IGEN; skit, fasen och andra mycket grövre uttryck. Det är väl en av anledningarna att jag inte skrivit här inne på jättelänge trots att jag saknat det. Var ute en kort promenad i ösregnet och vad man tänker bra i ösregn, inget vackert väder som distraherar utan bara ens eget huvud och så regnet.

Våren hade mycket att erbjuda bland annat en jäkla massa jobb, och när tröttheten kommer smygande, den där evinnerliga tröttheten som inte försvinner trots att man sover. De där dropparna av frustration, som man som den väluppfostade människa man är, man stoppar undan snällt i en flaska och flaskan den fylls sakta. TIILLSLUT så kommer den då, den där enda lilla droppen som gör att allt blir för mycket, och flaskan spricker, och hur man än försöker så går den inte att laga en trasig flaska.

Det är då det är bra att veta, att det är dropparna som gör det, de många som sakta fylls på och när man då spricker är det bara att invänta till man läkt igen. Så ni som hittat hit och inte fattar någonting, det syntes inte, det märktes inte, eller kanske ni märkte men inte sa något. Grejen är väl bara den att man sväljer och stoppar undan tårar tills det inte går längre, då kommer allt, och jag är bra på att gömma mig. Men har ändå hopp om livet och försöker för en gångs skull i mitt liv bara tänka på och ta hand om en enda person, mig själv.
#1 - Peranders

Jag har också haft lite gå-i-väggenkänningar den här hösten. Har till och med varit sjukskriven en kortare period. Nu känns det bättre och jag hoppas du också hittar vägen tillbaka.

Svar: ok det är jobbigt, är oxå sjukskriven för närvande, kääns riktigt skönt att kunna koncentrera sig på sig själv ett tag
Ing-Marie