Follow
Fototriss; Svartvitt
Måndag, inte söndag men lägger in min fototriss en dag senare, IGÅR KOM MIN DOTTER HEM EFTER ETT ÅR I JAPAN, så i går eftermiddag hämtade vi henne på Landvetters flygplats. Och på flygplatsen tog jag även bilder till veckans tema som är svartvitt. När vi väntade på att det där planet skulle landa, såg jag dessa två ungar som lekte med en jätteglob, och glada såg dom sig själva i globen.




Här satt vi och väntade, och väntade och väntade.




Tillslut så kom hon då, och efter ha träffat min dotter efter ett år ville jag aldrig släppa henne och harklande bakom mig hördes resten av familjen; "Vi vill också krama Cicci" Mina tårar ville inte sluta rinna och en suddig bild av ren lycka när jag äntligen släppt henne, fick jag av henne och hennes syster, min andra dotter.




Äntligen är hon hemma igen. Vill ni se fler trissar på temat svartvitt gå in HÄR
#1 - mammakero

Jag förstår verkligen att tårarna flödade i den kollossala glädjen att ha henne hemma igen! Den har du fångat i sista bilden, även om jag är särskilt glad i första bilden! Snygg triss!

#2 - Stare Ström/Kråkvinklar

Förstår din lycka! Fina bilder på väntandet!

#3 - Nett

Läckra bilder, vad skönt att hon har kommit hem :)

#4 - Pysselfarmor

Förstår din glädje över att hon är hemma. Ett år är lång tid....vet hur det känns - min yngste son var i USA ett år...

#5 - madelein-sexbarnsmamma

Tack!! Fina bilder här med!!

#6 - photoartbyanna

Härliga bilder! Finstämt i svartvitt :)

Svar: tack
Ing-Marie

#7 - Ninni/fotografia

Vad fint den känslosamma hemkomsten gjorde sig i svartvitt!Jag förstår din lycka...

#8 - Osloskånskan

Så gott att ha henne tillbaka! Vad gjorde hon där? Har hon lärt sig språket?

Svar: jajamen hon är numera en hejare på Japanska, hon läste just japanska.
Ing-Marie

#9 - Osloskånskan

Imponerande!