Follow
Om att inte orka


FAN vad arg jag blir på mig själv, vill ju jobba, vill ju ORKA saker, vill så mycket och det enda jag mäktar med just nu är att sitt att sitta i den där jäkla soffan. Skulle fotografera morgonljus och idag bjöd morgonen verkligen på just det, men det enda jag fixade var att gå ut och ta lite kort på gräsmattan.

EN JÄKLA GRÄSMATTA, när det finns otroligt vackra ställen i vår kommun som jag skulle kunna ha åkt till. Nä istället sover jag dåligt, ligger kvar och orkar inte gå upp och endast det dåiga samvetet får mig att ta på mig skorna och ta ett kort på ett ruttet äpple i gräset. NEJ det här SUGER.

En massa mer svärord, och ett jävlar anamma får mig att hoppas att detta vänder, för kära vänner, this sucks......
#1 - Josefin

Svär på bara, det måste man ibland. Puss på dig mamma! Älskar dig! <3

Svar: sötnos, älskar dig med
Ing-Marie