Follow
Fototriss: Linjer
Idag blir det blandad kompott ur arkivet, temat för veckans fototriss är LINJER. Först den bild som jag även använt som header. 



Sedan från Karlskrona, Kastellet Aspö. 



Till sist, en bild från mitt föräldrahem, Fagered, Halland. 



 
 
#1 - Pysselfarmor

å så vacker den första bilden är! Ser ut som "bryggan" försvinner bort mot horisonten.
trean verkar väldigt geggigt :-))

#2 - Maria

En fin och härlig triss!
Fösrat bilden blir favorit.
Ha en fin kväll!

#3 - irene andersson

av nån anledning kan jag bara se den första - men den är så ofantligt vacker så den räcker bra. Snyggt!!!

#4 - mammakero

Du höll hela linjen ut! Den sista bilden får bli min favorit, jag hade valt ut en liknande ur arkivet i sökande efter linjer! Annars är egentligen bild ett härligast!

#5 - Per-Anders

Härliga bilder alla tre. Det tredje berör mig på nåt vis. Jag tror den påminner om min barndom.

#6 - Anneli - A'la Foto

Fint trissat! Den första blir min favorit!

Ha en skön vecka!

#7 - Anki-itte

Gillar inte kanoner, men trägolvet de står på bildar mycket trevliga linjer.

#8 - Aliva och livet

Fina linjer! Den första bilden är underbar :)