Follow
Fototriss; Träd
Ett LÄTT tema på fototriss denna vecka, kort och gott TRÄD och jag väljer att zooma in mitt fina äppelträd här hemma. Med supergoda äpplen och som har gett både frukt och mycken lek här hemma under årens lopp. På sin plats mitt på gräsmattan just nu grönt och vackert.



Här är början på en trädkoja dock hände inte mer än dessa brädor men ändå mycken lek har hänt uppe i detta träd, som varit allt från rymdraket till piratskepp.



Till sist anledningen till att detta träd en gång planterades de som ska till hösten bli goda illröda äpplen är nu små gröna äppelkart.



och ni visst är grön en helskön färg?
#1 - Maria

Finfin och härlig trädtriss!

#2 - Marit Johansson

Vilken praktiskt träd som kan användas till lekplats också, fin triss!

#3 - cat

En jättefin äppleträdstriss!

#4 - Mormor

Grønt er skjønt og en riktig vakker triss ble det.

Ha en fin kveld.



http://www.starbear.no/mormor/2012/06/17/tretriss/

#5 - Pialotta

Visst var det lätt som en plätt temat denna veckan... Träd älskar jag och något svårt att välja bilder.. det finns en hel del hos mig :) Fast nu blev det relativt nya bilder...Äppelträd är fint så fint ... blommande oxså :)

#6 - photoartbyanna

Fint! Fint... men du har rätt; katten saknas! :)

#7 - Cina

Fin triss... Nu måste jag ut o se om karten på mitt äppleträd växt också

#8 - Foto - EmoSuss

En väldigt fin triss enligt mig! :D