Follow
Fototriss; Lugn och ro
Nu är det söndag och återigen fototriss, och i detta vädret som vi nu har vad kan man annat göra än att söka lite Lugn och ro, och det är exakt det som är temat för veckan. Det finns mycket som skapar lugn och ro men för mig ger blommor lugn och ro. Att få gå ut i trädgården med kameran och fotografera mina blommor skapar ett lugn hos mig. Och på önskelistan står naturligtsvis ett macroobjektiv för att komma ännu närmare men än så länge får jag fota på avstånd. Gul är en skön färg:



och såklart grönt här med vackra regnddroppar, rogivande för den som inte vill ha sol



Sedan kan man ju kombinera sina blommor med ett tänt ljus, vackert och ger ro om något



Så i väntan på solen kan vi bara ta det lugn och inte stressa för mycket.  Lättare sagt än gjort, eller vad säger ni?
#1 - Maria

Jättefin och härlig triss Siata bilden blir en favvis...



Jag tål inte stress längre, inte sen den dagen då jag gick rakt in i den berömde väggen. Så jag tar vara på alla dagar i ett lugnt och fint tempo nuförtiden... Inte alltid så lätt, men det går :)

#2 - Monica o Jacob

Härligt rogivande bilder;-)

Ha en skön söndagkväll:-)

#3 - Nett

Härligt, och ljusdekorationen är hur vacker som helst :)

#4 - 40plus

Fina bilder på lugn och ro.

#5 - Lisbeth

Lugn och ro kan ju gälla färger med så långt hade jag inte tänkt när jag satt och klurade med sambon som skulle fota. Grönt har man ju alltid hört ska var lugnande men gu ja varför inte.

ha det fint

Kram

#6 - Jah Hollis

Fina bilder på trisstemat.