Follow
Hur gammal är man egentligen
På facebook där jag gärna håller till har man en ny "lek som cirkulerar. Man ska då följa en länk som hittar listettor på nätet man söker sedan efter månad, dag och tillslut år då står där vilken låt som låg etta den vecka du föddes. Jättekul. Sedan skriver du av artistens namn och letar upp den på youtube, Här är då MIN låt som var etta den vecka jag föddes och det är inte utan att man kännes sig lite gammal. Året var 1961 i oktober den 21:e


#1 - Pennelinas Ordbruk

Men det var ju inte så länge sedan! Jag kom inte långt efter det :-D



Kramar <3<3<3

#2 - Selma

Jag insåg också att det var riktig stenåldersmusik när jag föddes. Inte hade den åldrats väl heller.

#3 - Cina via Gizmo

Själv är jag -66a men har blivit lite avskräckt av länkar med virus så jag har undvikit dom ett tag nu.

Men musiken var allt riktigt bra, när VI var unga, eller hur.

Jisses så stormen stökat till hos er. Hoppas den som är på väg nu är lite snällare mot er.

#4 - Peranders

Själv är jag ett par år äldre vilket inte gör musiken mycket nyare.