Follow
Fototriss: Fyrkantig
Denna veckan i fototriss är det återigen tävling. Denna gång kan du vinna ett presentkort värde 1000 kronor från coolstuff. Fyrkanter var det ja, i helgen var jag hos sonen i Karlskrona och där hade jag bara ögon för fyrkanter, och det finns fyrkanter ÖVERALLT. I gatan, i hus, fönster och allt i vår moderna värld känns det som om i det mesta finns fyrkanter.

Här är några mina fyrkanter jag hittade på min safari i fyrkanternas värld. Genom ett staket blir världen helt ok genom ett fyrkantigt öga. Anar ni glittret från Karlskronas vatten?



I karlskrona måste man ju uppmärksamma den marina miljön här i form av masten på en båt, vågar ni klättra i dessa fyrkanter?



Vattnet allorstädes närvarande i denna vackra stad. Men även här finns det klotter här på en mur fylld av fyrkantiga murstenar, men ändå inte helt fult tycker i alla fall jag:

#1 - Monica o Jacob

Snygg triss, bäst gíllar jag båtmasten fint fotad underifrån;-)

Ha en bra vecka;-)

#2 - Anitas Blogg - Malta

Fina foton alla tre var och en på sitt sätt. Båtmasten ser spännande ut och visst anar man glittret bakom staketet. Gillar inte klotter men här piggar det upp med lite färg på muren.

#3 - Åke

Snygg triss! Sjölivet ligger mig mycket varmt om hjärtat :) Masten är hur härlig som helst ;)

#4 - Ulrika

Fina triss bilder! Jag gillar den målade muren.

#5 - Beate

En av mina absoluta favo trissar den här kvällen!!! Den är helt underbar! Tvåen är hiselig och nej, jag stannar på marken. Å trean tycker jag är absolut KANOOON!!!

#6 - Axart

fina bilder, nej aldrig på tiden jag klättrar där!



sista bilden gillar jag mest.



Ha en god natt/AX

#7 - Pysselfarmor

Snygga fyrkanter, men de i masterna får nog allt vara ifred för mig!

#8 - Per-Anders

Snygg mur. Klottret lyser faktiskt upp lite.

#9 - Nett

Fina fyrkantsbilder du fick till :)

#10 - Anita A

Snyggt fyrkantiga bilder och muren med klotter blev riktigt bra!

#11 - Barbro S

Jättefina motiv du hittat fulla av läckra fyrkanter.

#12 - Det ljuva 40plus livet

Jättefina fyrkantsbilden. Muren är fantastisk liksom masten! Jag har klättrat upp i en sådan mast en gång - upp gick bra, men jäklar vad läskigt det var att gå ner igen.