Follow
Pinsam Hollywoodfru?
Jag tillhör då den kategori som brukar kolla på Hollywoodfruarna, "blundar och skäms" Nu har en tittarstorm utbrutit mot den sista i raden av Hollywoodfruar, nämligen Gunilla Persson.  Jag ska erkänna att jag stundom fick stänga av ljudet för det var så HIMLA pinsamt. Hon verkar vara en tämligen speciell person, Men var sägs det att man inte får vara speciell?  Nu går den stora hatstormen fram, man hatar Gunilla, man vill rädda dottern undan misshandeln och så vidare och så vidare. 

Jag kan känna att man HATAR en fiktiv person som man troligtvis aldrig ens träffat är skillnad mot att hata en verklig person. Och TV väljer att skruva bilden av personer har vi hört många gånger av folk som är besvikna på hur de visas på tv. Just den verkliga bilden och tv-bilden är för mig helt olika saker utan att på något vis berättiga det som visas på just tv. Visst kan man reta sig på att hon gudabenådar sin dotter och ständigt pratar om hur himla duktig dottern är men just att berätta för sina barn hur duktiga de är är något alla barn skulle må bra av.

Att flickan under inspelningen av tv-programmet blev sjuk tror jag är en bidragande orsak till alla elaka kommentarer. "The show must go on" sägs det, men i detta fall handlar det nog om att tv3 filmade den showen hade säker deadline och de skulle åka hem när allt filmats klart, att vänta på en förkylning som ändå är i övergående finns inte på tv3 karta. I detta fall tycker jag som många andra, tösen skulle legat i sängen med "chicken soup" i stället för flänga hela USA runt.
#1 - Lotta

Nu har jag missat något igen, jag är inte med längre känner jag. TV och jag är ovänner för tillfället men jag jobbar på att vi ska bli vänner för jag vill gärna se "bonde söker fru" ikväll.



Tack för grattiset hos mig!



Kram till dig!

#2 - Gizmo

Matte vägrar totalt att titta på dom där tanterna Hon säger att hon får utslag på hela kroppen om hon tvingas se på det.. haha... vilket tur att hon slipper då, skulle ju se lite pinsamt ut med en prickig matte... Men hon tittar på så mkt annat konstigt så hon är inte så mkt bättre själv ;-)

#3 - Lisbeth

Kan tyckas att det finns viktigare saker att prata om. Det här var i USA. Tittarstorm och protester mot en elak mamma. Nästan som de i tecknade filmerna. Hur har våra barn det? Har dom sådana mammor? I mitt jobb har jag mött både det ena och det andra. Barnet i centrum är mitt motto och det har den här mamman. Kan man vara en bra mamma på allting? Jag tror inte det ingen är perfekt.

#4 - Selma

Finns de på riktigt eller har de fått fantasisummor för att spela alldeles superdumma, ytliga och otrevliga? Maria Montazami får ju vara snäll men så snabbtänkt framställs hon ju inte.