Follow
Veckans fönster rörigt


Kanske är denna bilden egentligen fusk är ju inte ett egentligt fönster men tyckte den passade ändå. För bakom detta reflexfria pansarfönster är Mona-Lisa och framför är det minst sagt rörigt och och väldigt trångt. För att komma fram  krävdes vassa armbågar och ingen känsla för klastrofobi. Fler fönster finns här
#1 - Cina via Gizmo

OJ, vilken trängsel.

Kommer jag dit någon gång så ska jag minsann vässa armbågarna ordentligt först.

MonaLisa vill man inte missa, bland mkt annat.

#2 - LissenTo

Det ser inte ut som man kan titta på MonaLisa i lugn och ro. Väldigt rörigt där.



En fin helg, önskar jag dej!

#3 - Pysselfarmor

Men oj var det så mycket folk när du var där?! När jag var där var det ingen trängsel - måste ha haft väldans tur ju. Men jag tog dock ingen bild ändå......blev mest förvånad att tavlan inte var så stor som jag hade föreställt mig så jag kom av mig i att klicka-fast "tanten" ;-))

#4 - Lisbeth

Visst är det ett fönster ett klassiskt och välkänt sådant. Kul fångat med trängseln men ändå syns målningen

Kram

#5 - larans

Kan tänka mig att det är rejält rörigt där framför Mona-Lisa i sitt fönster, inte konstigt att hon småler så där lite konstigt!

#6 - Pennelina

Ja, rörigt har det varit här också...



Kramar från mig <3<3<3

#7 - Jah Hollis

Fungerar helt OK på temat tycker jag.

Men det är kanske inte på det viset man vill njuta av konst.

#8 - Susanne

Jodå, visst är det ett godkänt rörigt fönster. :)



Där har jag också stått och trängts, men min yngste son som var med sist jag var där fick gå fram och ställa sig allra närmast tavlan. Alla barn fick göra det.