Follow
Fototriss: Mysigt
Fototriss i adventstid och min triss denna veckan är från i fredags då jag och min familj hade det MYSIGT på konsert med The real group. En underbar föreställning med mys och julstämmning. Veckans tema är alltså "mysigt". Här har ni The real group. 



Vi som kollade på



Efteråt blev det resturangbesök och en god efterrätt.



Mycket mysigt alltihop.
#1 - kaxi

Trevligt med tillställningar. Och grabben ser ut att mysa på sista bilden:)

#2 - Monica o Jacob

Härligt att mysa med familjen;-)

Ha en skön första advent;-)

#3 - Pialotta

Mysigt med familjen då kan jag tänka mig.. härliga bilder från ert mys :)

#4 - Sister Moonshine

Glädje tillsammans med familjen, mysigt!

#5 - Barnens Hjältar

Vad härligt det låter!

#6 - LenaHertz

Mysigt med gemensamma upplevelser tillsammans med familjen. Skratta och må gott tillsammans är mysigt.

#7 - Jah Hollis

Ja, ni verkar ha haft det trevligt tillsammans där.

#8 - Lisbeth

Det där är vad jag kallar mys. Kul att kvällen blev lyckad

Kram

#9 - Anitas Blogg - Malta

Mysigt tillsammns med familjen. Först konsert och därefter ett lyckat restaurangbesök. Härligt mys som man längtar efter !!

#10 - Nett

Det där ser verkligen mysigt ut :)