Follow
Fototriss: Färgstark
Ordet färgstark ger många positiva bilder för den som gillar att fotografera, och detta är just temat hos Helena på Fototriss denna veckan. Färgstark kan vara många saker och under lördagen var mina ögon inriktade på färgstarkt. Först en färgstark inbjudan till en konstutställning här i  Mark, den som är intresserad kan ta sig till Galleri K i Skene fram till den 3 april. 



Färgstark är också bra om man letar efter något, om man hittar ett färgstarkt rött hjärta på en dörr, vet nog de flesta vilket typ av hus den leder till och ja rätt svar är då ett dass.  



Till sist en personlighet kan vara färgstark och här har ni en personlighet i alla fall i hönshuset för här bestämmer han och visst är han underbart vacker i sina starka färger.



#1 - Millemilla

Flotte fargesterke bilder. Likte hjertet best :-)Vakker farge.

#2 - Lisa

Ja det var olika färgstarka saker det. Gillar också hjärtat bäst ;)

#3 - Bildgatan

En färgstark och skön inbjudan. Det röda färgstarka hjärtat som symboliserar dasset, som vi haft så länge jag vet (och jag är ju inte purung) men ändå inte förstår. Varför hänger vi ett hjärta på en dassdörr? Kärlek till vad? =)



Behövs nog vara en sådan där färgstark individ för att klara av hundratals (tusentals) kacklande hönor. Tänk bara vilken man som behövs för att klara av EN kvinna. =)

#4 - Barnens Hjältar

Härliga bilder, gillar särskilt hjärtat denna gången :-)

#5 - Axart

underbara bilder:), tuppen är så lik min "Tuppenuppe" jag hade en gång. Jättefin!



AX

#6 - Nett

Härlig triss, och vilken härligt hjärta. Underbart!

#7 - Lisbeth

Det var färgstarkt. Min sambo är också med i trissen.

Synd att det så långt hade gärna gått på utställningen

#8 - Lotta

Vilket trevligt foto-triss-tema....och fina bilder som alltid :-)

Kram

#9 - Cina

Fint! Blir sugen att gå på den där konstutställningen!