Follow
Skrivpuff: Bekymmer


Bekymmer, bekymmer bekymmer, just nu är mitt största bekymmer att jag vet inte vad jag ska skriva om just nu. TORRT tomt i min hjärna. Inga fyndiga ord som vill ut, bara HELT tomt. VARMT är här också om man nu ska klaga och bekymmer är ju något man bekymrar sig över och värmen bekymrar mig. Gillar solen men måste det vara så förtvivlat varmt. På jobbet när barnen ska ut, trots att de behöver det lilla lilla som ett par sandaler så blir man ändå genomsvettig innan man är ute. Mina bekymmer orkar jag dock inte bekymra  mig över för snart är det nog ändå bara regn,  mina fyndiga dikter och funderingar fastnar bara här och INGEN tycker väl ändå att de är något att ha. Känner dock att mitt största bekymmer just nu är att jag klagar för mycket.
#1 - petri

Jo vi vill ha.

Men du behöver inte bekymra dig.

#2 - Tisteln

orden kommer tillbaka...och vi är allt några som läser, men man måste få klaga ibland!

#3 - Lotta

Trots att du inte hade något att skriva om så fick du ihop en hel del läsvärt.

DU är bättre än du vet :-)

Kram

#4 - Selma

Det är lätt hänt att man gör det.