Follow
Vill sova kvar


Vissa dagar när man vaknar vet man direkt, IDAG vill jag inte gå upp. Man ömkar sig och sätter klockan på snooza, som om det nu skulle få en att slippa få gå upp, 10 minuter går oerhört fort och vips så är man då där, som den plikttrogne människan man är  SÅ GÅR UPP, trots att sängen är aldrig så lockande. Äter frukost som i dimma, hittar inte nycklarna, och väl ute, är bilen helt igen isad. Väl på jobbet är naturligtvis ens arbetskamrat hemma för vård av barn och det går inte att hitta någon vikarie, och man har FULLT med barn. Ett arbete som kräver 4 personer ska nu klaras på 3. Behöver jag säga mer........

Ni vet vad som händer med en sådana dagar, särskilt när den börjat som den börjat, JO det är så stora STRESSEN kryper fram, ALLT irriterar en, arbetskamraterna som i vanliga fall är rätt trevliga människor som funkar att umgås med, blir bittra fiender och man retar sig på småsaker hela tiden. Barnen är sura och arga och bara retar varandra hela tiden.

Känner ni till sådana dagar, för en  sådan hade jag idag, det bästa med dagen är i alla fall att just idag är det torsdag, jag jobbar kort dag och ja det är fredag imorgon, vi hittade en vikarie tillslut som kom strax innan jag gick. Så fastän dagen började skit så överlever jag och njuter av att vara ledig i eftermiddag. 
#1 - Cina

OJ så jag hade velat få ligga kvar o sova jag med. Men med två plåtläggare på taket över mitt huvud så är det kört. Dom är så flitiga så ibland är dom till o med här lite INNAN 7. GÄSP.

Men men, det gjorde att jag fick min tavla helt klar idag iaf.. Inget ont utan att det har ngt gott med sig.

Ha det fint

#2 - Lotta

Vilken tur att det var just denna dagen som kort och att du trotts allt fick njuta av din lediga eftermiddag. Vi har bara njutit av lediga dagen idag.

Hoppas du får en bättre dag i morgon!

Kram

#3 - Anna

Hua..inga vikarier..känner man igen..slit inte ut dig ♥ du får sova i helgen (förhoppningsvis)