Follow
Fototriss; Tid
Nytt tema för fototriss denna veckan är tid. HUR tar man kort på tid, det första och mest naturliga kändes som klockor, men i mitt hem är det  ont om snygga klockor så den idén föll snabbt. MEN tänkte jag vad lägger jag MIN TID på, och efter lite fundering så kom jag fram till dessa tre, Håll till godo här är min triss denna veckan.



!. MAT, man jag äter mat och lagar mat och under årens lopp har det blivit mycket mat. Idag blev det kasslergryta med ananas på en grönsaksbädd. MUMS 



2. Sängen såklart vi sover ju rätt mycket i våra liv, och jag är inget undantag. 



3. Ja, jobbet såklart, på bilden är en huvudfoting och den köpte jag när jag blev klar med min förskollärarexamen våren 1984, MYCKET tid har tillbringats på jobbet.
#1 - Barnens Hjältar

Vilken jättefin triss!!

Tack tack för titten, ja visst rusar tiden förbi :-)

#2 - Anna

Perfekt triss :)

Kram på dig ♥

#3 - Per-Anders

Fin matbild! Körsbärstomater är gott.

#4 - Nett

Där har du lyckats att visa vad vi gör av tiden.. Gillar ditt halsband, så fint.

#5 - Gammelsmurfen

Gillar din tolkning helt klart!!

#6 - Agneta

Smart tolkning av temat!

#7 - Lotta

Lysande tolkning! Gillade ditt halsband.

Tack så mycket för receptet, nu ska här kokas soppa. Jag återkommer med smakupplevelsen.

Tusen Tack!

Kram

#8 - l

oh, vilken härlig kasslergryta! en diktsamling är verkligen en rimlig dröm, go for it :) jag är en tjej som studerat litteraturvetenskap av och till men inte riktigt vet vad jag vill med livet, eller ens hur det känns när man vet vad man vill.

#9 - Lotta

En mycket bra triss du fick till!! :)

#10 - Sister Moonshine

Ja, vi spenderar vår tid på olika sätt. Mat, sömn och arbete. Suck!



/Åsa

#11 - Jah Hollis

Det blev ju en bra triss, trots avsaknaden av klockor. Fin huvudfoting. :-)