Follow
Fototriss; Stängd
Så var det då söndag och dags för en ny omgång av Fototriss denna veckan är temat stängd. Jag försöker hålla dörren stängd mot att öka min vikt och tvärtom hålla den öppen för viktnedgång. Därför har jag till hjälp att lyckas hålla den dörren stängd: 



Motivation 



Sund mat 



OCH bra hjälpmedel 
#1 - Barnens Hjältar

Bra triss! Vad söt kylskåpspåminnelsen är :-)

Ha en fortsatt fin söndag!

#2 - Pysselfarmor

Den där dieten har jag också provat....det som är mest effektivt ändå är motion och åter motion och äta litet mindre.....roligt kylskåpsmagnet.

#3 - Lotta

Vilken söt kylskåpsmagnet och fina bilder.

Önskar dig en trevlig fortsättning på söndagskvällen.

Karm

#4 - Marie

Fyndigt och lycka till!!! Har själv minskat 13 kg med VV och precis klarat 1 år med målvikt. Värt att kämpa för så stäng kaloriintaget o må bra!!!

#5 - Lisa

Vilken kul triss!!! Gillar motivationsbilden bäst ;)

En sån kylskåpsmagnet borde jag med ha.

#6 - Jah Hollis

Lyckat till. Det krävs en del karaktär också kan jag tänka.