Follow
Fototriss; Gissa temat
Nytt fototriss år och fotottriss inleder med temat, Gissa temat, och jag fick klura en bra stund innan jag kom på något bra. Här är min triss, svaret finns i kommentarerna.







#1 - mimmione

ja kanske inte var så svårt men temat jag tänkt mig är ORD

#2 - Mia's Pearls

Bra tema! Och klurigare än mitt. :)

#3 - Anna

Oj jag trodde du skulle baka typ :)men du goa ord är gott det med. :)

#4 - Pysselfarmor

Men så klurigt! Det var svårt - jag trodde också att du höll på att baka ända tills jag kom till tredje bilden - då blev "tomt och blankt" i mitt huvud ;-)

#5 - Barnens Hjältar

Åh det var sårt. Fyndigt!

#6 - Barnens Hjältar

Bra gissat, facit finns i inlägget under fototrissinlägget :-)

#7 - Nett

Vilket uttänkt bra tema.. Ord, det som vi använder oss av varje dag :)

#8 - Maria G

Mycket fiffigt och bra trissinlägg!

Tänkte på baka, men det var ju helt fel :)

Ha en fin kväll!

#9 - Hans af Ekenstam

Där gick jag bet, Ord så lätt, att jag inte såg det. :-)

#10 - Sister Moonshine

Inte så lätt! Men påhittigt!



/Åsa

#11 - Sister Moonshine

Inte så lätt! Men påhittigt!



/Åsa

#12 - Anna

Jasså det var ord? ;) Äggen va till bakning trodde jag he he..

Allt bra efter helgen? Kram..

#13 - Jah Hollis

Jag trodde det hade med ägg att göra. :-)

#14 - Lotta

Bra jobbat som vanligt! Jag tänkte först på att fottrissen skulle stå för" en berättelse" men ord ska det ju vara. Kram