Follow
Fototriss; Stopp
Svårt tyckte jag att veckan tema Stopp på Fototriss var, kanske känns mina bilder lite tllrättalagda just  för temat men SO WAHT som bloggägare och ägare till dessa bilder så är det stopp för mig. Som sagt dessa djur hos mina syskon, har ibland en förmåga att hitta dit där de INTE ska vara så det gäller att sätta STOPP för alla flyktförsök, Först en vacker röd grind som sätter stopp, längtansfullt kikar de ut på mig. 



Ytterligare en grind här har man gjort det möjligt att passera som människa men för djuren är det STOPP. 



En vacker vy över landskapet och en gammal mur någon gjort för länge sedan. I efterhand har man förstärkt muren med tråd, allt för att sätta STOPP. OM det hjälper, jodå för det mesta så, men är man nu ko, så är ju alltid gräset grönare på andra sidan. 


#1 - Greta

Mysiga bilder.Tänk vad fina bilder det kan bli av djur och natur, och en bra fotograf

#2 - Barnens Hjältar

Fin trisstolkning! Härliga landskap :-)

Ha en fin söndag!

#3 - Kicki

Fin triss, speciellt den i mitten gillar jag!

#4 - Axart

Härlig tolkning av temat. Jag älskar kossor:)



AX

#5 - Mia

Första fotot blir min favorit :)

#6 - Beppan

Härliga bilder från kohagen! Gillar särskilt tvåan!

#7 - The one and only Nettan

Vacker triss med en underbar omgivning. Gillar verkligen den skeva, röda grinden. / Nettan

#8 - Lotta

Det det där med att sätta stopp för vissa kreatur är inte det lättaste. Men det har du gjort med hjälp av en fototriss. Underbart vackert, bilden i mitten är min favorit.

Bra jobbat!

Kram

#9 - mammakero

Helt underbar röd grind måste jag säja! Men bild två har en dramatik mellan himlen och gaveln på den fallfärdiga ladugården.

En bra triss, fin kolugn tråd... HAHA!

#10 - Monica o Jacob

Fin triss, bild ett blir min favorit med djuren och lite barmark;-)

#11 - Yvonne

Fint! Gillar alla tre.

#12 - jasmin

Om du ej har något för dig, kolla in min blogg :) www.jasminz.blogg.se

#13 - Jah Hollis

Fina trissbilder, speciellt den i mitten som ger ett lite ödsligt intryck.

#14 - @Receptomaten

Där skulle jag också gärna göra ett fotostopp :) Bra triss i inbjudande miljö!

-

Direktlänk till min triss så slipper du leta: http://j.mp/eSqsiA

#15 - jacglenphoto

Härligt ljus du fått i din triss - gillar den skarpt.

Nästan lite vårljus ...

Ha en underbar vecka.