Follow
Fototriss; Så ser det ut där jag är idag.
Augusti månad och hösten börjar närma sig, Fototriss har denna vecka som tema sitt återkommande tema : Så ser det ut där jag är idag. Nya bilder tagna under veckan som kommer och de ska visa just hur det ser ut där du befinner dig. I helgen befann jag mig på mitt smultronställe på jorden den lilla, lilla campingen utanför Väöröbacka, Stavder och naturligtsvis tog jag en lång promenad endast jag och min kamera, all tid försvann och detta är tre av mina bilder. Havet låg helt stilla och en mycket behaglig värme trots bristen av sol. 



Säden är mogen och rönnbären likaså här är en bild där ni får båda. 



Till sist ett nyfiket får som betar på strandängen, där man under sommaren även kan bada. 


#1 - Per-Anders

Fina bilder alla tre. Djuret på bilden längst ner ser gulligt ut. Men vad är det? Ett får?

#2 - Anonym

SV; Per-Anders, haha skrev jag inte det, ETT NYFIKET FÅR till och med

#3 - Jah Hollis

Ja det var en fin sammanfattning av läget där du är. Rolig bild på fåret.

#4 - The one and only Nettan

Vilken härlig triss. Första bilden är så vacker med en himmel och hav som sakta möts där borta i horisonten. Vacker triss

#5 - Annelie

Havet, jag säger bara HAAAAVET! Så vackert!

#6 - anette

Herlig triss! Her har vi ikke sett rognebær enda, men når de kommer får jeg ordentlig høstfølelse :)

#7 - Jan Helleberg

Jättefina bilder, :)

#8 - Zandra

Underbara bilder!

#9 - Barnens Hjältar

Härliga bilder, jag gillar absolut sista bäst :-)

#10 - Pialotta

En triss helt i min smak.. härlig etta, mysig tvåa och avslutningen med fåret som verkar nyfiket.. så cool :)

#11 - Nett

Så rogivande där på Värö backa :) Fina bilder!

#12 - Gizmo

Får se om matte hinner med en fototriss i veckan.

Liiiite körigt har hon nu.. Tur jag får den tid jag behöver, den tiden tar hon sig alltid tack o lov.

Ha det gott.



Glada svansviftningar

Gizmo

#13 - Mad World

Åh, så underbart vackra bilder! :D

#14 - judotter

Verkar bli ett rönnbärsrikt år i år - då kanske vi får fint besök från öster när bäran utsatts för kyla.

Fin triss.

#15 - SigridfraEnget

Himla vacker triss