Follow
Tandsten i april
Urk att ta bort tandsten är aldrig kul, detta gjorde jag idag, varje gång du sitter där i stolen lovar man sig själv, nu ska jag använda tandtråd, och det gör man en månad eller så, sedan blir det allt längre mellan gångerna tillsman åter sitter i stolen och lider. MEN denna är nog denna gången då jag faktiskt fortsätter i alla fall måste jag tro på det, för FY.

April tycker jag har rusat fram och tiden springer fram i raketfart och det är snart maj. Valborg då åker vi nog till Älvsered, där har de ett urhäftigt fyrverkeri. Himlans häftigt och en brasa som orten samlat trädgårdsskräp i hela vintern, en för mig riktig Valborg, med sång, tal och frysande tår. Barn som springer alldeles för nära elden, och jadå jag säger till lille sonen som jag gjort till de andra, VAR FÖRSIKTIG, som sagt Valborg.

Annars känns det som om jag jobbar det mesta av tiden och det är fullt ös på vår grupp, ny meddarbetare börjar på måndag spännade blir det. Jag kommer in till er och kommenterar när tid gives annars får ni ha det så väldans bra.
#1 - lisbeth

Känslan när den tandstenen är svår att förklara. Man känner sig så ren i munnen. Väntar på tid men det verkar som alla ska ta hand om sina tänder nu eller så har vi för få tandläkare i Sundsvall.

Låter jättemysigt med brasa o firande. Är så jätterädd för smällare så tyvärr kan jag inte njuta fullt.

Ta hand om varandra o ha en helh

#2 - MySmile.se

Hej Ing-Marie!



Du kan ta bort tandsten och slippa gå till tandläkaren, kika på länken!



Kul blogg annars med många härliga bilder!

#3 - Lotta

Fy för tandsten och hurra för Valborg!

Önskar dig en trevlig helg :-)

Kram