Follow
Uppdatering
Helg, nu är det fredag jag har någon timme kvar innan det är helg och sitter på rasten och skriver av mig lite skit. Som jag skrev i går har jag ju varit hos bedömningsläkaren som är anlitad av försäkringskassan. När jag skrev alltihop tänkte jag mig inlägget ironiskt, och förstod sedan att jag varit lite otydlig, visst är jag glad att han tyckte jag såg friskt ut men psykiskt sjuk har jag aldrig ansett mig vara. DÄREMOT har jag en utmattningsdeppresion som har hängt kvar sedan jag blev sjuk får snart 7 år sedan och skulle jag med dom regler som gäller idag blivit sjuk hade jag nog inte överlevt.

Att han lade över allt ansvar på mig, att det är jag som bestämmer, tycker jag är en ren förolämpning, vísst kan jag bestämma och jobba halvtid, men vår familj skulle inte klara sig rent ekonomiskt och det faktum har ah inte tagit hänsyn till alls grrrr. Nu arbetar jag 75% och vår ekonomi, klarar vi detta så om jag inte får något bidrag på de resterande 25 % så DÅ BLIR JAG AV MED FÖRSÄKRINGSKASSAN.  Det är däremot JIPPIIIIIII; och HIPP HIPP HURAAAAA...

Och jag är glad över att jag är någurlunda frisk att jag har fyra barn som älskar mig,....
#1 - Lotta

Nu blev det lite klarare, tänkte väl det!

Ha en trevlig helg!

:-)

#2 - Anna

Oki ;)

Kram och ha det gött ikväll...