Follow
Fototriss; Kollektivt






Kollektivt, börjar fundera i de banorna, vad är kollektivt för mig? Massor av fåglar är det första jag kommer på, någon katt som sitter på en häst tankarna snurrar.  Men i brist på fåglar, häst och katt känns busskuren 200 meter från dörren hemma betydligt enklare att ta kort på. Och visst känns den kollektiv?? Mer bilder på temat hittar du under fototriss
#1 - Lotta

Så sant, så sant...busskuren är ju utmärkt till denna fototriss. Jag åker inte kollektivt så ofta eftersom det inte går mer än två bussar dagligen från där jag bor och de tiderna passar inte mitt behov av att åka.

:-)

#2 - Beppan

Bra med kollektivtrafik - när det finns....

Tjusig busskur - och oklottrad....

#3 - eva-marie

Vad fin och oförstord busskur du har hos dig. Fina bilder!

#4 - Jah Hollis

Kollektivtrafiken är populär i veckans tema (även jag har nappat på den). Roliga små bilder på väntkuren. :-)

#5 - Karoleen

Vilken söt busskur - gillar din andra bild =) Verkligen en bild av kollektivtrafiken =)