Follow
soligt ute
Idag är det underbart väder ute, och egentligen borde man ju vara ute och fixa och gräva, och, och ja allt det där man borde göra när det är så fint väder. MEN ändå sitter man här framför en trist burk och skriver trista saker, FY vad tråkig man är.
Förut har jag ju skrivet att detta är en tränings blogg, och det är väl allt vad den inte blivit, tränings blogg alltså. MEN faktum är att jag faktiskt även om det inte står i bloggen så tränar jag på gym 3, jo ni såg rätt 3 gånger i veckan plus då att jag rider som också är rätt så kämpigt, så 4 gånger i veckan rör jag min kropp som tidigare var rätt så ovan vid dessa företeelser. Har gått ner nästan 10 kilo, alltså 8,8 kilo sedan jag började är rätt nöjd med detta faktiskt.
HURRA HURRA HURRA kommer att fira när siffran blivit 10
#1 - Jen

Känner igen det där, när jag va yngre skulle allt sitta jätte tight, men här i Thailand svettas man ihjäl när kläderna sitter åt. :) Vill du vara med och tävla om en Jackson Tee från Lola May till din dotter kanske? Kram

#2 - Sofia

sv. Ja chokladfest låter verkligen inte illa!