Follow
Ditt lösenord?
 

Det här med lösenord kom jag och tänka på när jag skulle logga in på någon receptsida som kräver medlemsskap för att man ska kunna läsa HELA receptet, Vansinnigt irriterande är det, men i alla fall, testa mitt vanliga men det funkade inte. Suck fick skicka iväg ett mail om att jag glömt lösenordet.

Förr hade jag ett och samma till ALLT, men så blev mailen kapad och fick ändra, använde mig av Bloggportalen och där blev allas löseord kapade och fick ändra. På den vägen är det nu, på en del ställen är det gamla lösenordet på en del det nya och på något ställe är det ett helt annat. ETT TAG kan man ju hålla skillnad men efter ett tag flyter allt i hop och det blir en enda röra varav man får sitta och testa sig fram vilket av dom är det nu? 

Efter ett tag på nätet hamnar man ju på en massa konstiga ställen och lösenord ska det vara till allt. Skönt är det iallafalla att man kan oftast få ett nytt lösenord skickat till sig om man har glömt, och det är ju bra. Hur gör ni med era lösenord? 
#1 - Inger Rozén

Tittar in och ser vad är detta?
Inger

Svar: Jadu det beror på vad du menar? Annars är detta min blogg.
Ing-Marie