Follow
Huvudvärk och blått hav


Händer mycket just nu och huvudet känns mer än lovligt fullt. Har haft huvudvärk hela dagen men hoppas det vänder tills imorgon. Vill rensa tankarna med en fotorunda någonstans men vet liksom inte vad jag vill fota eller var någonstans, har ni tips?

I början av januari var jag vid kusten när det blåste som bäst och fick denna bild. Blev faktiskt ganska nöjd, var fotat i elfte timmen eller strax innan det blev för mörkt att fota, fick en skön känsla på vattnet och färgen är så där mystiskt blå. 

Så nu önskar jag mig, VÅR, lite sol och värme så att alla livsandar vaknar och fotolusten lika så, funderar på att köpa mig ett macro till sommaren för att börja fota blommor till en början med. Men behöver fylla på plånboken lite först. Trots allt går vi ju mot ljusare tider, HÄRLIGT, HÄRLIGT, HÄRLIGT.......
#1 - Gert Olsson

Skön bild med en härligt blå känsla!

Svar: tack
Ing-Marie