Follow
Fototriss, Så här ser det ut där jag är idag
Fototriss är så äntligen tillbaka, denna veckan är temat, Så här ser det ut där jag är idag. Vi åkte idag ned till västkusten för att kika på en husvagnsplats vi fått i Stavder, strax utanför Varberg, Det var dimmigt och fuktigt ute och jag verkligen njöt av tystnaden därnere. Så här är min triss med bilder från ljuvliga Halland och ett hav som var kav lugnt.






#1 - Lotta

Kan tänka mig att det kommer att njutas mycket på denna fina plats. Grattis till din fina triss!

Kram

#2 - Beppan

Dimma och regn kan ge fantastiska bilder! (Solen fanns här uppe i norr idag!)

Gillar trean med båten - så härligt fotat!

:-)

#3 - imse

Du har verkligen fångat det där lite kalla och ödsliga som finns runt om oss på hösten.

#4 - Pialotta

Åh vad jag gillar din första bild.. stenar vid havet så himla vackert:)

#5 - Gärdsmygen

Sista bilden är skön. Lugnet vid havet och båten som nog snart ska upp på land. Nu lärde jag mej ngt nytt. Stavder har jag aldrig hört talas om. Kommunen du varit i är min gamla hemkommun men den här platsen som jag tycker har ett norskklingande namn har jag aldrig hört talas om. Men nu vet jag att den ligger norr om staden. Kanske återkommer du dit?

#6 - Per-Anders

Fina höstbilder.

#7 - Barnens Hjältar

Jättefina bilder!!

#8 - MosterMa

Känner den milda o fuktiga luften och doft av havet!

Härliga bilder.

#9 - Birgitta

Supervackra bilder !

#10 - MMS

Vilka vackra bilder! Fint med havet på hösten!

#11 - Anonym

Härliga bilder! Diset och dimman ger så mycket känsla till bilderna.

#12 - Carina@PocoLocoCreativo

Härliga bilder! Diset och dimman ger så mycket känsla till bilderna.



Avsändaren försvann!

#13 - Anna

Jättevackert! Och du vill inte byta va? ;)

Kram och passa på att njuta av utsikten ..

#14 - Hans af Ekenstam

Dimma kan vara ganska vackert det med, fin triss

#15 - Jah Hollis

Det ser ut att ha varit en fin höstdag.

#16 - Gunvor

Såå vackra bilder! Man känner doften ända hit. Jag gillar höstens dofter. Sista bilden är superhärlig!