Follow
Fototriss, mat



Kan det bli mer rätt än det här, veckans fototriss handlar om mat, har många matfoton i min blogg, det är bara att leta upp några av de bästa, först har ni en god taco sallad.


Nummer två är kalvstek med brunsås broccoli och tomat,

Nummer tre är en superenkel räksallad,
#1 - @Receptomaten

Enkelt och rätt - så gillar jag din broccolihög lite extra :) mums

#2 - Selma

Åh, nu blev jag hungrig, jättehungrig.

#3 - Mia

Härligt fina och mumsiga bilder! Väljer nog kalvsteken som favorit! =)

#4 - Ma.links

Allt ser jättegott ut :)

#5 - T & M Junell

Ser gott ut... man blir hungrig av bilderna

#6 - Lena

Det ser riktigt gott ut! Det är inte alltid det ser så ut på ett foto!

#7 - Pialotta

Räksallad som är så gott och Kalvstek .. Mums fillibabba..Visst börjar man bli sugen igen här .. när det visas mat på så många bloggar idag :)

#8 - Jah Hollis

Det ser genomgående gott ut.

Kalvstek var söndagsmat när jag var barn, och då skulle det naturligtvis vara kokt potatis till. Broccolin var väl inte uppfunnen på den tiden. :-)

#9 - Wickan

Ser jättegott ut! Nu har jag suttit o blivit hungrig... =) Måste gå o ta mig nåt, tror jag!

#10 - Lotta

Inte bra att kolla in här och dregla över tangentbordet.

Ser mycket gott ut!

:-)

#11 - Len@

Å så gott allt ser ut, dina bilder passar i en kokobok..... Tack även för titten hos mig :)