Follow
snöstorm
Vilket väder vi har ute idag, det SNÖAR och det rejält oxå. Jag blidde som en riktig snögubbe när jag skulle leta fram bilen efter jobbet idag. Nu gillar jag snö, och det är bättre än regn och slask. Så jag är inte allt för missmodig, än i alla fall. Tog snöskovlen och letade mig fram till min dörr när jag kom hem, men sedan får min gubbe ta resten när han kommer hem ni vet stora garageuppfarter är inte min grej. Det värsta är jag jag egentligen måste ut IGEN onsdagar är min riddag och rider på en ridskolan en gång i veckan. I vanliga fall är det jättekul att få komma iväg och rida men idag är jag kanske lite mer betänksam, ska jag verkligen ge mig ut i det här vädret? Snöstormsdagar är bättre hemma under en filt med en kopp varm choklad och en bok framför sig, så ja vi får se hur jag gör.
#1 - julia

hej, hoppas att du haft en bra dag :)

#2 - julia

sv: ja eller hur :)