Follow
Mycket bilder blir det...
Ja OM nu någon skulle mot förmodad missat att jag gillar att fota, så meddelar jag det här; Jag gillar att fotografera.  Blir massor av bilder och att visa upp sina bilder är för mig halva nöjet, eller ja en tredjedel iallafall.

Det roligaste är när man är ute och tid och rum försvinner med kameran i handen. Sedan efteråt, har jag upptäckt nöjet att fixa och trixa med bilderna så att man gör det där lilla extra för att göra bilden ännu bättre. Efter Stockholmresan med fotoklubben blidde det många bilder, konfirmation, dop och ja nån utflykt så fylls biblioteket på. 

Frågan är ju då VAR man visar sina bilder, på Facebook blir det en hel del, de mesta faktiskt, en del hamnar på fotosidan och andra här. Detta är KUL. Iallafall för att visa något av det som hänt hitills kommer ett axblock. 

 
Stockholm 
 
 
Konfirmation

 
Utflykt, tillika makro. Allt lika roligt, imorgon blir det en liten fotoutflykt med en ny bekantskap i fotoklubben. ROLIGT, så mer bilder kommer, tro mig.