Follow
Fototriss: Hårt
Söndag och fototrissdags  veckans tema är hårt och funderade på vad jag hade hemma som visade på hårt. Samtidigt ville jag leka lite med skärpan med mitt relativt nya objektiv canon 50 f 1/8, ett objektv jag haft lite problem med men börjar lära mig. Så här blev iallafall min triss denna veckan.

Glas är hårt



Rosa sten är hårt




Tillsammans med ett ljus blir det bara Vackert

#1 - Jah Hollis

Fin tolkning av det hårda temat.

Svar: tack
Ing-Marie

#2 - Monica o Jacob

Fin liten triss, bra tolkning av temat;-)

#3 - Anneli - A'la Foto

Snygga bilder som gör en fin triss som passar utmärkt för temat!

Ha en härlig vecka!

#4 - Connie Tornevall

Jättefint trissat! Så vackert och mysigt det hårda kan bli med lite värme och ljus!

#5 - Per-Anders

Jättefina bilder! Jag har också ett fast 50 mm objektiv till min Nikon och just det här med att kunna ställa in skärpedjupet är toppen.

#6 - Nett

Snyggt komponerat till trissen :)

#7 - Mias Mix

Hårda saker som kan se så mjuka o vackra ut :)

#8 - Elisabeth

Åh så fint! =)

Svar: tack
Ing-Marie

#9 - Osloskånskan

1 + 1 = med så mycket stämmning!