Follow
HJÄLP det är så mycket!



Det är så himla mycket jag vill göra, att ibland måste jag inse att bara för det är roligt kan man inte göra allt. Hittade kurser på moderskeppet dels med bildbehandling och dels visuell kommunikation alltså om bilder. Jag har redan anmält mig till förskolelyftet om Specialpedagogik och kommunikation, där lottas platserna ut så det vet jag ju inte om jag kommer att gå, men jag har ju sökt.

När jag nu hittade dess distanskurser på moderskeppet, tänkte JAG VILL, JAG VILL, Jag går redan en skrivkurs på nätet och ska snart gå en fotokurs här i Kinna med Gert, och känner liksom nu att HJÄLP, hur gör jag nu? Framförallt med fotograferingen som är så meditativ och ren avslappning för min stressade själ. Samtidigt som min förskollärsjäl ömmar för barn med behov av särskilt stöd. Så nu är den stora frågan HUR GÖR JAG?

Naturligtsvis kan ju inte ni svara på det, men ibland hjälper det min hjärna att faktist få skriva av sina tankar, liksom få ut dm ur huvudet. Så återkommer med resultat när hjärnan kokat färdigt.

(Ja bilden då, bara en random bild som jag faktiskt blev riktigt nöjd med)
#1 - Lotta

Härlig bild!Jag tror nog att du kommer fram till det rätta beslutet när det fått sjunka in lite. Vissa beslut ligger ju lite mera nära i tiden och med andra beslut gör inget om de får vänta lite, kan ju till och med bli bättre.

Lycka till!

Kram

#2 - Josefin

Puss!!! <3 (Bilden var jättehäftig!) :)