Follow
Fototriss: Text i bild
Äntligen är det dags för veckan fototriss igen, denna veckan är temat: Text i bild. Ett riktigt kul tema, lönehelg och i Kinna var det massor av aktiviteter och kameran var självklart med för att ta bilder till temat, hela byn är ju fulll av reklamskyltar, affärsskyltar och annan diverse reklam så DÄRFÖR var det extra roligt att hitta en annan vinkling på temat.

I mark är vi alla mäkta stolta över Kinnas store son, ingen Slatan men väl en Jerebko, han spelar som en av få svenskar i NBA i USA, och hans sport är BASKET och basket är också förhållandevis stort här i Kinna. Så denna lördag hade man ordnat en turnering för ungdomarna i Mark mitt i Kinna centrum, mitt på torget och här har ni mina bilder:

Man anmäler sig HÄR:



Avbytaren har full koll på plan:



MÅL:



Måste säga att jag är väldigt stolt över min triss denna vecka, hoppas ni också har fått ihop fina bilder.
#1 - Eva

En hel berättelse i din triss :)

#2 - Mormor

All grunn til stolthet.

Fin triss

Min ser du her :-)



http://www.starbear.no/mormor/2012/04/29/fototriss-175/

#3 - Anna susar in

Bilden med bollen sist är ju bara perfekt..klart du ska vara nöjd.

#4 - Per-Anders

Fina bilder. Snyggt fångat på nedersta bilden med bollen i luften.

#5 - Monica o Jacob

Härligt berättande triss;-)

Ha en skön valborg;-)

#6 - Hanna

Får en riktig vårkänsla i din triss med kortbyxor och blommande körsbärsträd. Kul med bollen i luften. Var stolt!

#7 - Nina

Vilken bra sammanhållen triss! Och blommande körsbärsträd på köpet:)

#8 - Pysselfarmor

Så fantastiskt för frivilliga krafter som tar sig tid och ork att arrangera sådant! Bilderna du klickade är så fina!

#9 - Bitten

Fin triss!

#10 - Axart

Fint tolkad triss, många ord blir det:)



Ha en fin valborg/AX

#11 - Nett

Härlig triss :)

#12 - Jessica

jag kände oxå våren och sommaren i din triss, mycket fint!!

#13 - 40plus

Snyggt med körsbärsträdet bakom basketkorgen. Fin triss med text i bilden :).

#14 - Veiken

Till och med jag har hört talas om denne stolthet! Nu blir jag också stolt! :)

Snygg triss!