Follow
Trött i kropp och knopp med ZUMBA


Zumba idag, igår body-pump. Har ÄNTLIGEN kommit igång med min träning igen, lika dant förra veckan också förra veckan igen, börjar likna en VANA. Skönt att få det att funka, sedan i MAJ i våras då jag fick en ordentlig förkylning som liksom aldrig ville släppa, gick vecka, efter vecka efter  vecka, med samma Jä'+la förkyling, hosta, hosta och hosta.

FÖRST till semestern släppte den på riktigt, inte en enda vecka med träning på 6 veckor. JA sedan var det då SEMESTER och om man inte tränat på 6 veckor ja då börjar du INTE mitt i semestern, Utan sommaren gick och ingen träning, Ja sedan var det då höst och tro det eller ej, mer förkylningar, magsjuka jobb, och annat som har gjort att den där träningen den liksom har inte blivit med någon reda. Nån gång ibland såklart men inte som innan då jag ALLTID tränade minst två-tre gånger VARJE VECKA, ibland någongång till och med FYRA.

Visst är det konstigt det här med vanor, du har dina vanor och de liksom bara funkar, MEN om du bryter din vana då är det klippt. Vad det nu är så är det så himla svårt att hitta tillbaka till rätt spår, men nu jäklar så. ÄNTLIGEN. Och Zumba är kul men svårt, börjar nu få in rätta "knycket" och även om jag INTE skulle vilja ha någon som filmar mig så funkar det i alla fall utan att jag krockar allt för mycket. tjingeling ha en god fortsatt vecka l
#1 - Lotta

Jag och en jobbarkompis var och dansade Zumba i förra veckan för första gången både för henne och mig. Det var jättekul så nu ska det rullas med höfterna. Vi får gå gratis genom jobbet så det är bara till att tackar för det som bjuds.



Nu är det snart fotboll på tv!

Kram