Follow
Min fina trädgård

Ett gamalt fönster en fiffig lösning och det funkar helt ok, längs bort är det plocksallad och Ruccola.




Här är då de utlovade bilderna, jag har planterat lite örter, Timjan, Oregano, gräslök och fransk dragon. I mitten i det tomma hålet tänkte jag sätta ner lite Basilka när vädret tillåter. Nätet ja, har man rådjur så får det bli så, vet inte om de gillar örter men det är ju dumt att chansa.
#1 - imse

Jättefin odling, bra sätt att ta vara på gamla fönster.

#2 - Fru Venus

"Plantera" lite fårulls tussar i landet, det gillar inte djuren, så länge tussarna inte är genomregnade flera gånger :-)

#3 - Lotta

Så bra det blev. Va gott att bara kunna tassa ut i inneskorna och morgonrocken för att fixa färska primörer till frukosten.

Härligt!

Hoppas solen skiner på er...

:-)

#4 - Anna

Tänk om min kropp hade orkat som förr?

Men jag hade inte lika fint land som du..jag odlade ogräs också ;)