Follow
Nyskördade kryddor


Igår tog jag min första smakportion av min kryddor, som jag satte tidigare i vår, och det smakade MUMS, tycker det var de godaste kryddor jag ätit någon gång. Jag grillade kycklingklubba i ugn, tog en god sallad, tomat och klippte timjan och fransk dragon över, sedan lite flingsalt på det.  Att jag strax innan varit på ett pass body-pump gjorde att maten kändes extra god, och att sitta ute på sin altan ÄNTLIGEN.  Ett glas rött till och kvällen var komplett, riktigt, riktigt gott.
#1 - Selma

Av alla kryddor vi satte för några år sen är det bara mynta som verkar ha överlevt men den har å andra sidan tagit över hela kryddgården.

#2 - Lotta

Det där såg verkligen gott ut, inte utan att magen knorrar lite nu när man ser detta.

....så lite rött till också....mmmmmmmmmm

:-)