Follow
Stiltje och kalas


Bloggen har legat lite still denna vecka och inte ens fototriss blev av, länge sedan jag missade den. Men förra helgen fick vi ner vår husvagn till kusten och helgen tillbringades där. Hade vi skönt, eller hade vi det skönt? Jo gisssa. I alla fall veckan har varit full av personalmöte och långa arbetsdagar det har dessutom varit VARMT. Denna kombination har gjort att bloggen helt legat still, men även bloggar måste få ta semster ibland.

Ibland tänker jag att det finns himla mycket jag vill göra, så man undrar om man kommer hinna med allt innan fötterna läggs i vädret. Det här med fotot, jag har en prov version av lightroom hemma och bara där skulle man kunna sitta hur länge som hest. Bloggen, skrivandet, fotograferandet, och barnen, även om de är stora så finns de ju där och att umgås med sina ungar är ju det viktigaste av allt.

I allt detta så har man då JOBBET, jag jobbar 80% och det är mycket även om det inte är heltid så fyller de dagarna fullt tillräckligt, jobbet i sig gillar jag egentligen men det tar för mycket tid från MIG.

Kalas då, jo i helgen fyller yngste man tonåring och kära mor och syskon kommer och hälsar på och vi passar på att fira mor som fyller hela 84 år. Så ha nu en underbar helg och njut av sol och värme. Jag återkommer var så säker även om det kan dröja.