Follow
Shoppingens stora dag!


Japp idag är det då klämfredag mellan kristihimmelfärdsdag som allt innefaller just på en torsdag. Just detta faktum gör att många får en långhelg och faktist gifte jag och min man oss just på denna klämfredag den 1 juni.

Just dennna helg ska man fixa det mesta och många som jag ska säkert ut och shoppa, inte minst brukar detta märkas på GeKås i Ullared som denna dag är ÖVERFULLT. På den tid jag arbetade där fick jag en gång och till min faster för att parkera bilden då hela Ullared var proppfullt. Detta var i och för sig en 30 år sedan men ändå.

Många passar på att åka och handla just denna dag. Så även jag och min gubbe, fast vi åker till Borås istället för till Ullared. Där ska inhandlas present till lillebror som blir TONÅRING. Ja jisses detta börjar så smått märkas utan att lämna ut honom för mycket. Bilden är från lilla Kinna, där man brukar ha som vana att utanför Punktenhuset parkera diverse skyltar av olika slag.

Så frågan idag är då VAD gör du idag?
#1 - Josefin

Vad jag gör?? Har sovit och sitter nu och dricker kaffe och väntar på skjuts ;P

#2 - Lisbeth

Det stämmer som du säger. Vi var också iväg till vårt shoppingcenter Birsta. Som tur är så är det så stort område så man känner inte av handeln. Det som det märktes på var i rondellerna som det var stopp i lite här och där.

Ha en så skön fortsättning på helgen